17/7

Jag orkar egentligen inte skriva ett inlägg, men gör det ändå. Igårkväll var det förfest hos L, vid kvart över elva tog vi bussen ner till KC. Herregud vilken bra kväll vi hade! Den började bra, och slutade ännu bättre vid tre imorse. :) Vid halv elva idag ringer min kära syster och vill åka och shoppa. Det tackar man ju inte nej till, oavsett hur man mår (fast jag mådde rätt bra imorse faktiskt.. Lite huvudvärk bara, men med en alvedon och vatten mår man prima igen)
Nu har jag precis kommit hem från vår shoppingrunda, och insåg precis att jag måste börja packa! Åker ju bort i två veckor imorgon. Rummet skulle behövas städas innan jag åker också. Men först - en powernap! Puss på er!
Haha, lite mobilbilder från igårkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0