2/7

Hej på er!
Jag somnade som en stock igår efter promenaden. Slocknade nog redan vid elva, halv tolv skulle jag tro. Det var riktigt skönt faktiskt.
Idag är det fredag, vilket betyder att jag måste komma ihåg att laga mat till mig själv eftersom mamma&pappa åker bort. Inte lätt det där när de lämnar mig ensam och jag måste hålla på och komma ihåg att fixa mat ;) (Påminnelse till mig själv: Imorgon får jag inte heller glömma bort mitt jobbpass som jag råkade glömma förra helgen)
Ikväll ska jag och Louise ta moppen hem till Frida en stund. Sitta ute på hennes altan och snacka skit är nog vad som står på menyn då. Det ska bli mysigt. Vi får hoppas att det fina vädret håller i sig hela dagen!
Nej, nu ska jag ta en dusch efter mitt svettiga pass på crosstrainern jag hade för en stund sen. Puss!
En bild från sist vi satt på F's altan och snackade skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0