3/7

Godmorgon!
Idag ska jag inte glömma bort att jag ska jobba. Råkade ju göra det förra helgen, kom på dagen efter att; "Vänta nu.. Skulle inte jag ha jobbat igår?!" Men men, det är sånt som händer. :) Idag är jag iallafall fullt medveten om mitt jobbpass.
Så jag ska snart göra mig lite frukost och sätta mig på balkongen och äta den och läsa kökortsteori. Efter jobbet ska jag slänga i mig lite mat, fixa mig och sen ska jag, L och troligen B sätta oss på en uteservering och ta en cider respektive en cola. Det kommer bli supermysigt! Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Beatrise

söt du är som skriver Cola, den är till mig :D hihi vi får ta uteserveringen en annan dag :)

2010-07-03 @ 22:08:52
URL: http://chamberlains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0