15/6

Paket till mig!
Mina böcker fanns att hämta ut idag, vilket jag gjorde. Nu jäklar ska det läsas!
Dagen på jobbet har vart riktigt tråkig. Det blir så ensidigt att göra samma sak hela tiden. Inte för att olja in trägrejer är speciellt jobbigt, men det känns jobbigt när det inte är kul och man tröttnar.
Ikväll var jag över till Louise också. Kollade finalen på "Biggest Loser", kollade bilder från turkietresan förra året. Vi satt inne på lite olika resesidor också och kollade resor till nu i år. Hoppas det blir som vi vill! Man ska inte hoppas för mycket, då blir man bara besviken. Men jag vill ha nästa vecka nu, jag vill ha resan bokad och jag vill kunna räkna ner dagar tills vi åker!

Kommentarer
Postat av: frida

älskar marian keyes! jättebra böcker

2010-06-23 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0