1/6

Så bra gick det att börja vara nyttig. Jag gick iallafall på en powerwalk tidigare idag, men pappa kom hem med pizza till middag. Och jag menar, när pizzan väl står framför dig så tackar du inte direkt nej, plus att det var vad som bjöds på till middag idag. Men gott vare iallafall! Fast man kanske ska ge sig på crosstrainern en stund ikväll..?
Det är så skönt att allt skolarbete är över för detta år, jag har ingen läxa eller prov att behöva oroa mig för. Och inga vanliga lektioner. Imorgon är sista gången jag och min klass ser vårt kära oxstall, för i trean får vi ju flytta in hit till Märsta. Det kommer bli så mycket skönare. Men först har vi sommaren framför oss, och sommaren 2010 ska bli den bästa! Fast jag undrar om nåt kan slå förra årets sommar. Den var riktigt bra!
Ta hand om er, det blir nog ett litet kvällsinlägg senare också. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0