20/6

Det känns att det är söndag idag.
Jag ursäktar för dålig uppdatering under helgen, så jag hade tänkt dra min helg i korta drag nu istället. I fredags fick jag sluta klockan två, riktigt skönt. Kvart i två ringde min syster och sa att hon skulle komma hem och sällskapa med mig och Louise (hon skulle också använda tvättmaskinen eftersom hennes egna är kaputt) Så efter jobbet gick jag, Emelie och Louise upp till Ica, köpte mat och snacks till kvällen. Det blev en mysig kväll och slutade med att jag och Emelie gick och la oss i mamma&pappas stora säng vid tio, båda helt slut efter veckan som gått.
Jag och Emelie vaknade första gången 06.15 på lördagen. Det tyckte jag var lite väl tidigt för en helg, så jag sa åt henne att sova en stund till. Vi vaknade sen vid nio och satte på tv'n. Sedan for vi ner till centrum för E skulle till bolaget. Efter det skjutsade hon hem mig. Jag sminkade mig, fixade håret och hade lite klädångest. Påklädd och färdigpackad (alltså, inte full utan med packade väskor.. ;) begav jag mig hem till Louise. Vi tog bussen ner till märsta station, mötte upp Frida och Linnéa. Vi satte på F hörselskydd och ögonbindel, och kidnappade henne. Det var skitkul!
Vi åkte till Helenelund, gick bort till Kista och upp till bion. Där tog vi av henne ögonbindeln och hörselskydden och visade henne att vi hade bokat biljetter till SATC 2, och detta var Fridas present från oss, eftersom hon fyllde år förra helgen. Hon var jätteglad och uppskattade hela kidnappningen väldigt mycket. Sedan åt vi mat på food court och kollade film. Filmen var sjukt rolig!
Söta Frida på tåget, ingen aning om vad som händer eller vart vi ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0