22/6

Hej på er!
Fyfan vilken jävla dag på jobbet. Har oljat in en altan idag. Låter kanske inte så farligt. Men jag kanske ska lägga till att altanen hade glasfönster istället för räcken vilket gjorde att det blev cirkus 70°C på den där himla altanen - och det kan jag säga utan att överdriva. Inte nog med det. Altanen var byggd på övervåningen av huset, och det var glipor mellan plankorna. Då var det ju självklart himla viktigt att ingen olja fick droppas ner på stenplattorna under. Så där fick jag springa upp och ner för trappan för att olja och sedan flytta på skyddsplasten som jag hade på stenplattorna. Fyfan säger jag bara! Värst var solen. Den dödade mig långsamt idag.
Men men, nog om gnäll. Nu ska jag snart ge mig ut på en promenad och lite intervallträning hade jag tänkt.
Vi hörs!
50 dagar kvar.
Och ja - jag kommer tjata om Turkiet ända tills vi åker.
Det är bara vänja sig.

Kommentarer
Postat av: fridis

intervallträning?:D uuush

2010-06-23 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0