25/6

Glad midsommar på er!
Jag vaknade för en stund sen och ska försöka få i mig lite frukost nu. Självklart blir det bla. jordgubbar! Min midsommar kommer firas med Louise, hennes mormor, Bea och Nea. Det kommer bli himla mysigt. På dagen ska vi upp till vattentornsparken och titta när de reser midsommarstången där, sen får vi se vad som följer. Mat ska det iallafall bli, och Louise ska baka sin kladdkaka som blev så populär på hennes student. Mums!
På kvällen har vi inte riktigt några bestämda planer än. Vi får se vart vinden för oss. ;) Skönt att det är fint väder ute idag. Undra vad jag ska ha på mig..? Måste smsa Louise och fråga vad hon och Bea ska ha på sig!
Ha en trevlig dag, så hörs vi!
Ta vara på detta inlägg, det är inte ofta ni får se
bilder på mig helt utan smink. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är så vacker även utan smink! :) Puss

2010-06-25 @ 10:10:57
URL: http://emelisch.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack :) puss

2010-06-25 @ 11:29:45
URL: http://westinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0