27/6

Hallå!
Förlåt för dålig uppdatering den här helgen, men jag har haft så mycket för mig. På midsommarafton så gick vi ju först till vattentornsparken och kollade när midsommarstången restes. Sen gick vi hem till L och åt glass med strössel, jordgubbar och kakor. Efter det chillade vi ganska länge, tills vi fick för oss att vi bara måste ha ett kubbspel till kvällen! Vi gick ner till Statoil, Coop, ÖB och Willys - ingen hade kubbspel. Vi blev ledsna och började gå hemåt, när B skriver ett sms till en killkompis och frågar om vi får låna hans spel. Och det fick vi! När vi kom hem åt vi midsommarmiddag. Mycket gott ska jag säga er. Senare kom N till L och vi alla fyra gick och hämtade kubbspelet. Sedan packade vi med oss spelet, filt, kladdkaka, jordgubbar, saft och godis med oss, drog ner till gräsmattorna utanför AGY, och hade en sååå himla mysig midsommarkväll! Jag skulle inte banga på att göra om det nästa år. :)
Igår gick vi och lämnade tillbaka spelet, sen drog vi ner till gräsmattorna igen och solade någon timme. L&B gick hem till sig för det hade tvättstugan och så, och jag gick upp till Ica och köpte mat, duschade och fixade mig lite. Vi bestämde oss för att dra ner till Steningebadet och grilla marsmallows och ha det mysigt på kvällen, men precis innan vi skulle gå dit började det regna. Så vi planerade om och hamnade hemma i min soffa med godis, musik och ett frågespel. Det var också myspys. Vad som står på dagens schema skulle jag tro är: SOLA! Det är ju jättefint väder, så man måste ju passa på. Bilder från midsommar kanske kommer upp senare, vi får se. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0