29/6

Åh, så skönt! Sista dagen på jobbet är avklarad och nu har jag sommarlov! Men jag får inte direkt sova ut min första lediga dag, har ju körlektion kl. 09.00 imorgonbitti. Men det gör inget, jag har ju blivit sån där som går upp tidigt på lediga dagar (brukar det kallas gamling? de är alltid uppe tidigt, oavsett dag..) Det ska bli både kul och läskigt att köra med någon annan än pappa. Och på tal om det, jag och pappa var ute och körde idag. Det gick väl helt okej. Starta i uppförsbacke är inga problem för mig, parkera är jag väl sådär på. Och idag var första gången jag var ute på en väg med lite mer trafik, och första gången jag skulle köra ut på en väg fick jag motorstopp tre gånger i rad plus jag hade en bil bakom mig. Men men, sånt händer! :) Jag klarade iallafall att köra från Rosersbergs slott till Eurostop utan att dö. Det ser jag som något bra. ;)
Nu ska jag sätta mig framför tv'n med mor&far och titta på "Allsång på Skansen". Jag ska också ta och fixa till mina naglar lite. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0