30/6

ÖVERLYCKLIG!
Åh, min körlektion gick så himla bra! Vi körde vid AGY och Midgårdsvallen, och övade mest växling, bromsning, svängning/vändning, krypkörning. Sedan körde jag upp mot Ymer, men svängde in där Magne ligger. Körde bort mot Baldergatan, svängde upp där och vände, ner mot AGY igen och förbi rödljusen (utan motorstopp!) och tillbaka till körskolan. Det var så himla kul! Klart det blev några motorstopp i början, men det är ju en helt ny bil. Men allt eftersom lärde jag känna bilen och det gick som på räls. Läraren jag hade var också jättebra. Som det ser ut har jag inte honom inbokad på några fler lektioner, men det gör nog inte så mycket.
Längtar otroligt jävla mycket till på tisdag då jag har min nästa lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0