8/6

Var ute på en promenad med mina kära föräldrar för en stund sen. Det var mycket mysigt ska jag säga er. :) Efter det klickade jag hem lite böcker på adlibris.com - fick ju trots allt 200kr presentkort där i samband med mitt stipendium på skolavslutningen. Jag beställde 5st riktiga tjejböcker, det blir skön läsning i sommar.
Jag har vart på jobbet idag också. Det gick finfint. Har oljat in trä idag med. Helt okej syssla, förutom att man får lagom ont i korsryggen när man måste böja sig ner hela tiden. Men det som snurrar i mitt huvud när jag jobbar är: pengar, pengar, pengar <3
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag kolla på ett program jag, tro det eller ej, faktiskt följer. Nämligen "Biggest Loser". De är så duktiga dessa människor! Förstår inte hur de orkar kämpa som de gör. Om jag ändå kunde vara en lika stark kämpe :)
En av böckerna jag klickade hem är denna

Kommentarer
Postat av: Boolamarlin

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-21 @ 19:48:47
URL: http://boolamarlin.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0