9/6

Jag behöver köpa ett par riktigt bra promenadskor.
Mina fötter tar så mycket stryk. Speciellt nu när jag sommarjobbar, jag går upp&ner, hit&dit överallt på skolområdet. Och det känns i fötterna, speciellt idag när jag var ute och promenerade 1h med Louise. Just nu promenerar jag i mina vita tygskor med en sula på ca 1mm tjocklek. Inge bra för ett par fötter. Och inte nog med det så har jag en "arbetsskada" från min första praktik. Gick i dåliga tofflor i 5 veckor vilket resulterar i att jag får jätteont i hälarna så fort jag går en längre sträcka eller har dåliga skor på mig. Så som blivande undersköterska och vårdpersonal rekommenderar jag mig själv ett par bra promenadskor!
Det enda problemet jag har med ett par rejäla skor är att promenadskor ser så stora och klumpiga ut. Jag menar, trots att man är ute och motionerar så måste man ju se bra ut. Eller har jag fel? ;) Nejmen, seriöst. Jag väljer nog ett par fötter som fungerar när jag är gammal än att gå i tygskor. :)
Stackars små (eller ganska stora) fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0