10/5

Nu har jag bestämt mig. Fr.o.m. idag ska jag ta tag i det där som kallas körkort. Jag har lagt det lite på hyllan, varken kört eller läst särskilt mycket, men nu blir det ändring på det. Jag har inte så väldans mycket plugg i skolan nu (peppar, peppar..), så då kan jag ha tid att plugga körkort istället. Igår läste jag rätt mycket i boken och har strykit under det som är det viktigaste. När veckan är slut ska jag ha tagit mig igenom 3/4 av boken iaf, det är mitt mål. Och så måste jag övertala pappa att vi måste ut och köra minst två gånger per vecka tycker jag.
Tills dess får jag klara mig med min söta lilla moppe som nu är påställd!
min fina pärla!

Kommentarer
Postat av: hemlis

KOM OCH TA MIG LÅNGT HÄRIFRÅN, LÅNGT HÄRIFRÅN, LÅNGT HÄRIFRÅN, KOM O TA MIG LÅNGT HÄRIFRÅN, LÅNG HÄRIFRÅN, LÅNGT HÄRI-LÅNGTHÄRIFRÅN!! Kidnappa mig med moppen så åker vi jorden runt:))! i'd love that!



..kan du gissa vem det är..? ledtråd: dumdidumdidumdididumdumdumdidididumdudumdumdum-åijeee flygplan.. åijooo flygplan..

2010-05-12 @ 23:17:35
Postat av: Bilalsilja

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-08-04 @ 09:09:18
URL: http://bilalsilja.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0