14/5

Gud vad skönt det är med långhelg, idag är det liksom bara fredag. Jag har typ söndag i mitt huvud redan, haha. Jag vaknade vid halv tio imorse, satte på tv'n&datorn. Åt lite yoghurt och läste bloggar.
Jag har också hunnit dammtorka och dammsuga i mitt rum, och lagt kyckling i egengjord marinad. Jag ska på grillparty hos Nanna ikväll, det ska bli jättemysigt! :) Så det blir grillad kyckling med sallad för min del ikväll. Och sen gick det ett rykte om att Nanna skulle baka en efterrätt också. ;) Det är ju ett måste enligt mig!
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, sen ska jag hoppa in i duschen, fixa mig själv+salladen, och sen bär det av.
Ha en trevlig fredag, för det tänker jag ha!
Min fina Nanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0