15/5

Vilken gårdag och vilken dag idag! Jag var ju på grillkväll hos Nanna, det var jättemysigt och massa tjejsnack såklart. ;) Efter det får Louise för sig att vi ska dra ner till KC och dansa loss. Självklart, säger jag! Tar ett jätteförsenat tåg hem till Märsta, hem för att byta kläder+hämta leg, ner till KC. Herregud, vilken kväll! Hade riktigt kul, trots att jag inte drack någonting, haha. Tjejerna på grillpartyt skrämde upp mig med att absolut inte dricka när man piercat naveln, för alkoholen kan göra att kroppen stöter ut piercingen. Men tack Louise för den härliga spontanutgången!
Idag har det ju typ vart sommar ute! Jag och Louise for till Våfflan i Sigtuna och åt mjukglass, MUMS! Sen åkte vi och handlade till middagen vi skulle göra. Vi grillade kyckling på min balle, och gjorde egen potatissallad. Herregud så gott det var. Men innan middagen satt vi, eller iaf jag, halvnaken på balkongen och njöt av att det faktiskt var lite sommar!
spontanutgång på KC
jag var en grym grillmästare!
Sen satt vi på balkongen och åt också!

Kommentarer
Postat av: Nej

Nämn aldrig att vi var med/ du vet vilka

2010-05-17 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0