16/5

De flesta som känner mig vet att jag inte vill ha barn när jag blir stor, eller alltså, det kan jag ju inte veta nu. Men som det känns nu så vill jag absolut inte ha barn. Skrikiga, snoriga, krävande varelser som tar all tid, pengar och uppmärksamhet. Idag kom jag och tänka på en till grej varför jag inte vill ha barn - bristningarna man får av graviditeten! Jag skulle dööö om jag fick bristningar på magen som inte försvinner eller går och dölja. Usch!
Men man kan ju inte direkt rå för att dessa fula märken dyker upp, det är ju något som drabbar de allra flesta gravida. Men ändås! Tur att jag fortfarande är ung och egentligen inte behöver oroa mig allt detta. Men en vacker dag kommer säkert dagen då jag vill ha en skrikig bebis, men jag vill dock inte ha dessa märken med på köpet..
Bilden har jag lånat från google. Men ni ser ju. Stackars människa!
Jag menar absolut inte att hennes mage är äcklig och att det är hennes
eget fel, jag visar bara lite medlidande. Förstår ni vilken ångest hon lär ha
när hon ska till stranden i sommar..? Usch för bristningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0