17/5

Vilket väder vi har fått! Så himla härligt! Det första jag skulle vilja säga, efter att ha fått lite smått ledsna kommentarer av vissa pojkar, är att Jonte, Adde, Yoggi, Kim och Anton är värda att nämna eftersom de vart med mig på krogen och gjort mina ännu bara två kvällar, till de absolut roligaste kvällarna. Tack killar!
Just nu sitter jag nyduschad och fin på balkongen och njuter av solen. Jag&familjen ska till Emelie idag eftersom hon fyller 21år! Grattis syster! Så det vankas middag hemma hos henne vid klockan sex, och då får vi se vad Emil har hittat på att laga för gott. Men nu blir det lite fortsatt mys på balkongen. Vi hörs!
Grattis till min fina syster! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Sounds like a buncha faggots compared to the mighty Satan anyways...

2010-05-17 @ 17:18:56
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: A

bästa bloggen :)

2010-05-18 @ 02:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0