18/5

Hej och hå, precis hemkommen från en promenad, och, ett litet tips - ta aldrig, aldrig långa mjukisbyxor när du ska ut och gå i ett sånt här väder! Det var på tok för varmt.
Nationella provet gick åt helvete idag. Den största delen av provet gick ut på sannolikhet, något vi i min mattegrupp inte ens hunnit gå igenom eller räknat nu innan nationella. Så det sög verkligen. Och om min lärare dömer efter nationella kommer jag slå honom (eller kanske inte slå, men skrika på iallafall) för han måste själv förstå att vi inte är riktig haj på sannolikhet när vi inte ens räknat det sen typ i ettan? Aja, det blir som det blir. Så länge jag får ett godkänt (fast det kommer svida, vill ha mitt vg!) Imorgon börjar jag kl. 12.15 och ska då på en föreläsning om rasism istället för idrott. Sen blir det människan socialt&kulturellt och då hoppas jag att jag får instruktionerna till fördjupnigsarbetet som ska in nästa vecka. Nu blir det en kall, skön dusch för min del och om någon timme DHW.
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0