19/5

Det var egentligen helt värdelöst att åka till skolan idag. Började 12.15 med att lyssna på en föreläsning om rasism, och jag ska vara helt ärlig, så fattade jag knappt ett enda ord av vad killen snackade om. Jag lyssnade, men hörde inte. Efter det hade vi hål i kanske 40 min, sen kom vår lärare och berättade vad vi skulle göra, sen fick man jobba vart man ville. Jag och Linnéa valde att åka hem. Sagt och gjort. Men, jag satte mig faktiskt på balkongen och gjorde det man skulle göra. Jag ringde också och sjöng för min mormor, och hon blev så glad! :)
Efter middagen gav jag, mamma&pappa oss på att lägga det nya golvet i mitt rum. Och det blev sååå snyggt! Det är helt klart förutom att listerna ska upp, men det blir typ imorgon eller så. Nu ska jag titta klart på Grey's, sen blir det plåstra om naveln som inte blivit nå bättre, sen sova! Puss!
såhär såg det ut under tiden. Det kommer bilder på det färdiga resultatet
någon annan dag. :)

Kommentarer
Postat av: Alviningelin

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-12-01 @ 16:40:23
URL: http://alviningelin.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0