20/5

Jag fick min kära grekiska sallad till middag, och efter det fixade jag och pappa det sista i rummet. Satte upp listerna och möblerade. Så nu är golvet på plats och det är så fint!
Jag är röd som en tomat i ansiktet efter den härliga ute-dagen, och jag är sååå glad på mig själv att jag kavlade upp ärmarna på tunikan idag, för jag har inte en så himla tydlig bondbränna. Tur det! Finns nog inget fulare än bonnbränna, haha. Nu ska jag bara ta det lugnt tills det är läggdags, det är jag värd efter hur jag har jobbat på idag. Imorgon är det redan fredag, den här veckan har gått så himla fort! Hoppas resten av terminen går lika fort, för det känns i kroppen att det är dags för ett sommarlov snart. Puss på er!
Jag lovade tidigare att slänga upp bilder på det färdiga resultatet av golvet.
Såhär blev det. Är jättenöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Va fint det blev=D Gillar när det e ljusa väggar och lite mörkare golv=) Du funderar inte på att bli inredningsdesigner, du har ju så j*vla fint i ditt rum=D

2010-05-21 @ 15:21:59
Postat av: Johanna

Haha, tack Madde. Det värmer. Klart tanken har slagit mig, men ja. :) men tack så mycket.

2010-05-21 @ 17:38:41
URL: http://westinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0