20/5

Åh, vilken underbar daaaaag! Har haft alla lektioner ute idag och har då självklart solat hela dagen. Haha, hela klassen har väl i stort sett bara solat i stället för att göra särskilt mycket. Jag, Danille och Afife däremot, vi jobbade på två timmar i streck med psykologiuppgiften vi fått. Plus att jag fick veta att min reklamanalys jag gjorde ligger på ett väl godkänt, jag blev superlycklig! Var helt säker på att den bara skulle bli max ett godkänt.
På rasten innan sista lektionen tyckte jag att det passade med en tupplur i solen. Sagt och gjort, men det var inte lika skönt att vakna till att Diana kastar vatten i ansiktet på mig. Flög upp halvsovande och fattade inte riktigt vad som hände. Menmen, hon fick liv i mig iallafall. Nu sitter jag på min älskade balkong och väntar på mamma&pappa. Jag har hört ett rykte om att det blir grekisk sallad till middag... MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0