21/5

Min dag har vart bra. Kom till skolan och fick veta att jag fan blev godkänd på matte nationella! Blev helt överlycklig. Har nu två uppgifter i matteboken att göra, plus en uppgift från nationella plus ett hemprov att göra om sannolikhet, så har jag möjlighet att få ett vg! :)
Efter det åkte vi från Märsta till Rosersberg och hade samhäll. Sedan vart det lunch och svenska ute i solen. Mycket bra avslut på en fredag. När jag kom hem satt jag och solade på balkongen en stund, sedan kom Louise hit. Nu sitter hon och jag på balkongen och väntar på Frida och Linnéa som också ska komma. Imorgon ska jag äntligen jobba, var typ två-tre veckor sen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0