22/5

Jag har precis fått lite mat i magen och ska snart hoppa in i duschen. Jag har vart ute hela dagen med mina kära gamlingar. Vi gick ner till vattnet och hade en liten frågesport där, sen gick vi tillbaka till boendet och sjöng. Helt underbar dag. Och jag kommer säkert ha träningsvärk i armarna imorgon, har dragit runt på gamlingar i rullstolar i stort sett hela dagen.
Efter duschen ska jag&Louise till ica och köpa oss lite gott, sen går filmen "27 dresses" på tv ikväll, så den ska vi ta och titta på. Imorgon är det söndag. Vi får se om min syster hör av sig, annars ska jag som vanligt städa och försöka mig på att plugga lite. Terminen börjar lida mot sitt slut och allt ska göras klart nu tills i veckan känns det som. Menmen, det är bara kämpa på. Ha en trevlig lördagskväll, puss!
Haha, skön bild på mig och min Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0