23/5

Herregud så skönt, har fått så mycket gjort idag. Jag har gjort klart alla matteuppgifter (tack Frida för hjälpen!), jag har svarat på alla frågor om samhällsekonomin, jag har skrivit klart min muntliga presentation i människan socialt&kulturellt. Nu är det bara konserten som är på tisdag, sen är alla läxor och prov klara! Det känns riktigt bra faktiskt. Jag har också hunnit städa och tränat lite. Nu väntar jag på mat, mamma&pappa kom hem för typ en halvtimme sen, och nu står pappa och fixar varma mackor. Resten av kvällen består av en dusch, då jag ska skrubba kroppen från topp till tå, sen ansiktsmask och massa tv. Puss!
Pappa kallar alltid mig för ett spöke när jag ser ut sådär. Förstår inte varför. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0