23/5

Det är helt otroligt. Jag har kommit på, att detta måste vara det första året någonsin som jag inte har ångest inför sommaren när man ska sola&bada på stranden. Vet inte vad det beror på, jag har bara inte den där kvävande luften i bröstkorgen när jag tänker på att jag ska behöva ta fram bikinin och åka till stranden. Det kanske blir annat när man väl ligger där på stranden. Men jag hoppas känslan jag har nu håller i sig.
Det vore så skönt att slippa avundsjukan och att man måste tänka på att dra in magen när man går ner till bryggan. Egentligen, varför bryr man sig ens? Alla är vi olika, alla ser vi olika ut - det är väl bara acceptera det och vara nöjd med det man har? Lite mage här eller lite extra lår där, vem dör av det?
"Det måste finnas nåt att ta i när åskan går" var det en kille som sa till mig en gång. Det var klokt sagt tycker jag.
Och jag blir så arg på de killar som har fått sina förväntningar och förhoppningar på tjejer från porr eller tv. Vanliga tjejer, som äter normalt, unnar sig något gott ibland och tränar lagom, ser inte ut som alla dessa glamourmodeller eller kändisar. Ni har fått helt fel bild! Pallra er ner till stranden i sommar och titta på oss vanliga tjejer. Är det inte härligt att det finns lite att gosa ner sig i, istället för att behöva ligga och mysa med ett hårt benrangel? Det skulle iallafall jag tycka om jag var kille.
Jag tänker iallafall gå till stranden i sommar och vara nöjd. Hoppas att fler flickor tar efter mig!
Kim Kardashian har, enligt mig, jättefin kropp. Lagom kurvig och sund kropp.
Det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken bra förebild du är för alla små flickor:D;)



btw, du var inte och kollade på mig igår din råtta:(... eller asså det e ok, men det hade varit kul:)<3

2010-05-24 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0