24/5

Fyfasiken vad kallt det har vart idag! Usch, ingen hit att åka moppe då. Och inte nog med det, min kära, älskade moppe åkte på stryk imorse. :( Skulle precis åka in i rondellen vid statoil, och när jag precis börjar åka så kör bilen bakom in i mig! Fick värsta stöten bakifrån och vinglade till som fan. Tur att man inte ramlade eller satt två, då hade det inte vart lika kul. Jag antar att bilen bakom inte tittade hur långt fram jag var, eller så var det ett annorlunda sätt att stöta på mig. ;) Haha, skoja bara.
Min dag har bestått av dubbeltimma svenska, social omsorg, lunch, omvårdnad. Helt okej dag, förutom att det har blåst. Imorgon har jag&min musikgrupp konsert för bildgruppen och lite lärare. Läskigt! Jag sjunger på alla låtar, men sjunger helt själv på 3 av 4! Jag ska även vara den som leder vår publik igenom hela konserten och presenterar och sånt där. Herregud, vad har jag gett mig in på? Jag har ju typ scenskräck? Tur att det bara är för klassen, annars hade jag inte ställt upp.
Nu på kvällen träffade jag Linnéa, mitt lilla hjärtegull, ute på gården. Hon var ute och lekte med sin lilla kusin och då hängde jag på en stund. Nu blir det däremot en dusch och sedan lite plugg. Pussen!
Haha, bjuder på en lagom snygg bild på mig&mitt hjärtegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0