2/5 - min variant på kycklingsallad

Åh herreguuuud vilken god kycklingsallad jag precis gjorde! Först stekte jag kycklingen och kryddade den med peppar och massa vitlökspulver. Samtidigt gjorde jag en sallad på sallad, paprika och gurka. På salladen hade jag olivolja och lite oregano. I med kycklingen i salladen och toppa med en liten klick creme fraiche. Nästa gång jag gör den ska jag pressa ner riktig vitlök i stekpannan. Men jag säger bara, lycko den som gifter sig med mig - jag städar, tvättar, bakar OCH lagar mat. Kan det bli bättre? ;)
MUMS säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Hur lämnar man den man älskar?

Jag kommer aldrig att förstå

Det fanns en tid för länge sen

när mitt hjärta var av sten

Jag kunde lämna allt och alla

jag bara bytte roll och scen

2010-05-03 @ 06:06:05
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Johanna

ikväll ska jag bli full för kärlekens skuuuuuull!

2010-05-03 @ 06:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0