25/5

Så himla typiskt. Igår när jag skulle gå och lägga mig började jag känna mig lite småkonstig i halsen, jag har vaknat flera gånger inatt av att jag har hostat och vart helt täppt i näsan. Nu känner jag mig fortfarande helt torr och konstig i halsen. Och vem ska sjunga på konserten idag då? Någon som kommer ihåg? :( Jaja, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen.
Jag drömde en skum dröm inatt också. Varje gång vi snackar om stomier i skolan så natten som kommer drömmer jag alltid att jag själv har en stomi och ska byta påse och grejer. Usch, det är ganska obehagligt.. Men det är skönt att vakna upp och inse att det bara var en dröm.
Nej, nu måste jag äta upp min frukost och börja fixa håret. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0