26/5

Hej alla glada!
Just nu sitter jag hemma i min säng, nyduschad och färdigfixad. Jag börjar kl 12.30 idag, med idrott. Efter det blir det lite människan socialt&kulturellt men jag måste gå en halvtimme tidigare, ska nämligen på arbetsmiljögruppmöte inne på KH. Det är väl ungefär det jag har planerat idag. Skulle behöva ta itu med klädhögen i mitt rum, och dammsuga lite.. Men vi får se hur det blir med det.
Men nu känns det faktiskt i kroppen att det börjar närma sig sommarlov. Man har ingen ork att gå upp på morgonen eller ta sig till skolan, och väl i skolan orkar man inte direkt prestera. Man bara är där. Men snart så, snart är det sommarlov! Fast mitt lov börjar med tre veckors jobb, inga sovmorgnar här inte. Jobbar 7-16 varje dag. Men jag klagar inte, pengar sitter aldrig fel. Nu skulle jag behöva få nåt i magen.
Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: JENNY

sv; foundation och vaselin ;)

2010-05-26 @ 11:05:21
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Beelz

Oh, buhuhuhu, tre HELA veckor?! Med att sitta på arslet och pensla olja på saker! Hur ska du någonsin orka...



Leo har iofs utlyst mig till "Rivnings Boss" så jag ska få bossa runt dig så du ska få jobba på RIKTIGT för en gångs skull!

2010-05-26 @ 13:41:51
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Johanna

ööööh, eller hur.. Till mig sa han att jag måste jobba eftersom någon måste hålla koll på grabbarna. Så - ÄGD!

2010-05-26 @ 16:42:20
Postat av: Beelz

Han ljuger ju för dig! Du finns bara för att vara vårat ögongodis! Tror du VERKLIGEN att allt måste oljas varje år? Nej, det är för att du ska va ute i solen och frestas att ta av dig kläderna i värmen! Silly woman...

2010-05-26 @ 16:47:40
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0