27/5

Vad fan har jag gett mig in på? Sen när bestämde jag mig, johanna westin, för att få ett mvg i psykologi?! Jag trodde jag skulle bli glad för ett godkänt, men se, jag ligger på vg-nivå. Måste jag alltid utmana mig själv till max? Jag blir så arg på mig själv att jag alltid ska vara så jävla envis! Kommer säkert inte ens fixa det här mvg't ändå sitter jag här med en rumpa som somnat för längesen och en cola som ska hålla mig vaken. Jag verkar inte ha insett hur svårt psykologi är. Har iaf suttit med mitt arbete i 2 timmar nu, 3 more to go. Fyfan säger jag bara. Blir så trött på mig själv.

Har 5 sidor än så länge, det må se bra ut, men vettefan om det uppnår mvg-kriterier..

Kommentarer
Postat av: Kiwi

Vad gör du för psykologi uppgift?

2010-05-27 @ 21:34:57
URL: http://confessionandquestion.blogg.se/
Postat av: DIN BÄÄÄÄSTA VÄÄN

men hur vet hon om du suttit 5 timmar? :o



Men du är duktig som ändå försöker, Kakan.

2010-05-27 @ 21:38:34
Postat av: Johanna

Kiwi: En musikanalys som ska höja mig. Ska analysera två låtar som väcker två olika känslor, sedan jämföra de två. :( låter kanske inte så svårt, men jag tycker att det är det. Och jag måste få in typ alla psykologiska termer&ord och kända psykologer som vi använt oss av under hela kursen.



MIN BÄÄÄÄSTA VÄÄN: Han lär ju se hur mycket jag har tänkt efter och analyserat och hej och hå. Det är nog inte första gången han har gett en elev den här uppgiften. ;) Tack vännen!

2010-05-27 @ 21:44:11
Postat av: Kiwi

Jo jag tror jag gav upp på den uppgiften och gjorde en reklamanalys istället :P

2010-05-27 @ 21:46:22
URL: http://confessionandquestion.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, det var ju skönt att höra. :/ haha.

Jag är för envis för att ge upp, men jag kan ju bara göra mitt bästa. Det blir som det blir. :)

2010-05-27 @ 21:51:52
Postat av: fAYA

Duktigt av dig! :D

2010-05-27 @ 22:10:41
URL: http://fayas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Man tackar, faYa ;)

2010-05-27 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0