27/5

Godmorgon på er! :)
Det visade sig att Linnéa har försovit sig, vilket leder till att jag inte ska hämta upp henne. Då kan jag åka hemifrån typ åtta, så då fick jag helt plötsligt massa tid över. Då valde jag att skriva ett litet inlägg till er, snällt va?
Idag har jag en lång dag framför mig. Först två timmar psykologi, då måste jag&två till bli klar med vår uppgift som ska ge oss vårt VG. Efter det omvårdnad, lunch och sen människan socialt&kulturellt. Då har jag min redovisning som avgör mitt betyg. Men det ska nog gå bra. :) Sist men inte minst har jag samhäll och slutar klockan fyra.
Ikväll måååste jag städa lite i mitt rum, det är inte likt mig att det ligger en stor klädhög i rummet. Vet inte vad som har hänt med mig? Jag ska nog också ut på en promenad med Louise, precis som igårkväll. Vi gick jättelångt faktiskt, minst en timme var vi ute. Men jag kanske inte ska nämna att vi svängde in på statoil och köpte varsin piggelin? ;)
Men, men. Nu måste jag börja packa ihop lite här. Vi hörs. Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0