28/5

Hallå! :)
Just nu sitter jag hemma, redo att snart gå till bussen. Jag och Louise ska åka och shoppa lite, måste hitta nåt fint att ha på mig till hennes student nästa fredag! Skulle behöva titta på lite annat också.
Jag läste precis igenom min psykologiuppgift. Det ser väl bra ut, och jag försöker pricka in mvg-kriterierna, men det är svååårt! Jag hoppas bara på det bästa, att min lärare ser hur mycket jag har kämpat och hur mycket jag vill! Nog om skola och läxor, nu är det helg! Ikväll ska jag laga mat åt mig och min kära mor, sen får vi se vad kvällen bjuder på. Imorgon ska jag jobba igen, så jag hoppas på lite fint väder. Söndag blir det plugga, plugga, plugga och följa med Louise&hennes mamma och grilla. Sen väntar sista skolveckan för den här terminen! Så skööönt! :D
Nu måste jag kila. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0