31/5

Jag är precis hemkommen från min fina Louise. Jag hjälpte henne att färga håret, hon måste ju vara lite extra fin på fredag. Sen satt vi mest och snackade skit, sånt där som bara tjejer kan. Innan jag gick attackerade jag henne med blomsprutan också. Det var roligt. ;)
Min skoldag har vart helt okej. Lämnade in psykologiarbetet, och imorgonkväll får jag veta hur det gick och om något behöver läggas till eller så. Nervöst!
Imorgon ska jag också träffa min mattelärare för ett sista betygssnack. Sen är jag ledig resten av dagen. Skönt! Idag var också sista dagen i 2an som vi hade en vanlig dag enligt schema. Resten av veckan är slapp, mys, picknick och klasskampen.
Bjuder på söta bilder på Louise! Hon får skylla sig själv att de hamna här
på bloggen - jag frågade faktiskt om jag fick ta kort och hon sa ja!

Kommentarer
Postat av: DIN BÄÄÄÄSTA VÄÄN

första bilden var jag med på, inte andra! så det så.. Men pilutta dig, för är du inte snäll så har jag bilder på dig med och DÅ ÄRE' KRIG!

2010-05-31 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0