31/5

Jaha, sist maj idag. Vad tiden springer iväg. Mars, april, maj - vart tog de månaderna vägen? Usch, om det fortsätter såhär så är man ju gammal snart! Men jag klagar egentligen inte, för nu är ju sommaren här. :)
Idag ska jag först åka och tanka, sen hämta upp Linnéa. Sen har vi svenska, vår lärare har satt in ett prov nu sista lektionen vi har med henne -.- Sen blir det social omsorg, lunch, psykologi och så ska vi städa ur våra skåp. Är smått nervös inför psykologin, ska ju lämna in arbetet plus att vi ska ha diskussioner idag där man har chansen att visa mvg-kvalité. Men det ska väl gå bra antar jag.
På fredag är det äntligen avslutning, OCH Louises student! Det ska bli superkul! Och hon kommer vara så fin, och jag kommer vara så stolt över henne, haha. :)
Men nu måste jag börja packa ihop datorn och alla böcker. Vi hörs senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Julianelsa

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2012-04-10 @ 10:12:59
URL: http://julianelsa.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0