8/5

Vilken kanonkväll jag hade igår! Först middag hemma hos mig med med de finaste! Det bjöds på potatis i ugn med fläskfilé och bearnaisesås. Till efterrätt blev det en bit kladdkaka med grädde och melon serverat i ett martiniglas. Fick massa fina presenter, bla. 500kr till min navelpiercing jag gör nästa vecka+ett navelsmycke som ser ut som en rosa/lila discokula. Jag fick en parfym, läppglans, godis, jag ska bli bjuden på bowling, bakis-brustabletter mm.
Tack alla ni som gjorde min kväll till den bästa på länge! Här bjuds på lite bilder. Samtliga lånade av Louise Nell.
min&Louises "knäskål", självklart!




från bussen och hem tog vi av oss skorna. fyfan vad skönt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0