9/5

Idag har jag vart på äventyr med mamma&pappa. Först åkte vi till Almunge och tittade hur vår gamla sommarstuga såg ut. Det såg förjävligt ut. :( Riktigt tråkigt. De som köpte det har helt låtit huset förfalla och har det jättestökigt och smutsigt inuti. För att inte tala om tomten. De har låtit gräset växa, grävt upp diken här och där, huggit ner vårt fina äppelträd som jag och Emelie låg och sov under när vi var små. Kojan, gungorna och gungbrädan var helt förfallna. Det var himla tråkigt faktiskt. Men men, inte mycket man kan göra åt saken.
Efteråt åkte vi till IKEA en snabbis och köpte mitt golv jag pratade om förut! Och det kommer bli så snyggt! Fast vi hinner nog inte lägga det denna vecka, blir någon gång nästa vecka. Men jag och mamma som är så himla nyfikna, var ju tvungna att ta ut en golvbit och lägga på golvet för att se hur det kommer bli.
förra sommarstugan. :(
såhär ser nya golvet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0