andra november

Nyligen hemkommen från IKEA. Fick med mig nya sängkläder och två nya kuddar. Så nu har jag sex stycken kuddar i sängen, hur mysigt är inte det? Snart ska Nanna komma över, vi ska titta tv och så ska hon sova här. Imorgon ska hon dra med mig till SATS i Sollentuna, eftersom hon är medlem så får hon ge en gratisträning till en kompis, och han har valt mig - snällt va? Har inte tränat på över en vecka nu, så jag känner att det är dags.
Har också jättemycket ångest över körkortsteorin. Min plan var ju att stänga in mig på rummet hela höstlovet och bara råplugga.. Imorgon är det redan onsdag och inget plugg har blivit av än.. Plus att jag nu bokat upp mig på att träffa både Nanna och Frida de kommande dagarna, och sen är det helg, och sen är lovet slut. Fan också. Jag vill verkligen ta tag i teorin, för jag vill ju verkligen ha mitt körkort..
Bild från förra nyåret.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Vad kul att du vill vara med! Jag publicerar vinnaren senare ikväll :) LYCKA TILL

2010-11-02 @ 20:28:16
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0