elfte november

Bjuder på en bild som jag tog precis för ett år sen.. Jag är mig ganska lik va? Hade lite ljusare och kortare hår där och var 17 år. Det är väl de enda skillnaderna jag kan se, haha. - OCH mobilen såklart, det är ytterligare en skillnad.
Idag gick jag till skolan och gjorde prov, efter sjukvården gick jag hem. Mådde inte alls bra med förkylningen och nu börjar rösten ge vika också. Så när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen med en samhällsuppgift som ska in imorgon, och den ska jag skriva klart ikväll eller imorgonbitti. Känner mig inte så stressad just nu faktiskt, vilket känns jätteskönt. Veckan innan höstlovet var inte alls lika skön som denna har vart.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det "Halv åtta hos mig" med mamma&pappa.

Kommentarer
Postat av: Frida

very nice pictöööröööre!:))

2010-11-11 @ 23:41:45
Postat av: JENNY

Har inte prövat det än :)

2010-11-12 @ 05:36:29
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Anonym

ögonbrynen är annorlunda med :p

2010-11-12 @ 07:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0