fjärde november

Mig kan man verkligen lita på, jag gör saker som jag har sagt att jag ska göra. Igår funderade jag på att gå upp tidigt idag och gå till gymmet. Vem gick upp klockan halv åtta och var på gymmet åtta idag? Jo, jag!
Det var skönt när det inte var så mycket folk, då är inte alla maskiner upptagna, och man känner sig inte så uttittad. Nu har jag precis ätit en himla god frukost också. Kokt ägg, knäckebröd och äppeljuice. Jag känner på mig att den här dagen kommer bli bra. Vid tre-tiden ska jag möta Frida på Märsta station och åka hem till henne. Jag ska spendera natten där, men innan det ska vi ha massa mys i hennes jacuzzi.

Kommentarer
Postat av: nathalie

hejhej , nu är det dagens blogg i min blogg , kika gärna in och var med :)

kram

2010-11-04 @ 13:54:27
URL: http://dendarabruden.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Kul att du vill vara med! Jag publicerar vinnaren ikväll så kika in då :) LYCKA TILL

2010-11-04 @ 14:59:41
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0