första november

Hej och hå, precis hemkommen från mormor. Jag och mamma åkte mot Väsby vid tio imorse, sedan gick vi runt på Väsby centrum och slösade bort massa pengar. Jag fick med mig två koftor, ett par svarta typ jeans, en kort jacka som man kan ha till en klänning när man ska ut, hårfärg och ett läppstift. Så nu är man ju lagom fattig igen.. Men jag hade tur som har en sån snäll mamma som betalade bla. jeansen och en av koftorna.
Efter shoppingen gick vi upp till mormor som hade fixat fika. Efter ett tag började vi laga mat, köttgryta med potatis, och när pappa kom dit efter jobbet så åt vi. Och det var sååå gott!
Nu ska jag ta en dusch, sen tända lite ljus och mysa ner mig framför tv'n.
<3

Kommentarer
Postat av: Troyvilja

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-25 @ 13:13:54
URL: http://troyvilja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0