Iskallt!

Dagar som denna, det är då man längtar tillbaka till Turkiet lite extra mycket. När jag kom hem idag trodde jag att jag mina tår hade ramlat av för att jag frös så mycket om fötterna. Fick tina upp dem med varmvatten, så nu börjar de få tillbaka sin normala temperatur.
-
Skoldagen har gått bra och vi avslutade den med ett studiebesök på Fonus, en begravningsbyrå i väsby. Där pratade vi om hur begravningar och hela den processen går till. Det var väl inte det roligaste studiebesök jag varit på, men tyvärr så möter man döden ofta när man är ute i vården, och då är det bra att veta såna där praktiska saker.
-
Ikväll måste jag verkligen öva mer på mitt tal jag har imorgon. Jag kan det någorlunda nu, men vill verkligen att det sitter finfint imorgon. Annars så skulle jag verkligen behöva dra ett varv med dammsugaren och dammtrasan i mitt rum också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0