Let's come together, right now

 

Här ser ni resultatet av mina och pappas bullar vi bakade imorse. Visst är de fina? Och jag lovar er att de är supergoda.

-

Nu har jag nyligen kommit hem från E&E. Det var mysigt, vi tittade på nya kaminen de precis har installerat och fikade. Men nu fryser jag så sjukt mycket om mina fötter, trots att jag hade med mig tofflor hem till deras hus med apkalla golv. Har liksom yllestrumpor OCH ylletofflor på mig, men det hjälper inte. Nu skulle det sitta fint med ett badkar som man skulle kunna krypa ner i. Men det får bli en varm dusch sen.

-

Nu ska jag snart äta förrätt som pappa har fått för sig att vi ska lyxa till det med såhär på en söndag. Resten av kvällen ska jag öva på mitt tal jag har på tisdag och så ska jag nog få i mig en och en annan lussebulle till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0