Ni anar inte

Alltså, herregud. Min kära vän Louise är störd, det är hon verkligen. Och tillsammans med henne blir jag ca 100% mer störd än jag redan är, så ni kan ju förstå att träffa oss tillsammans.
När jag berättar för människor om mina planer för helgen och jag säger "myskväll med Louise" så kan jag få kommentaren att jag är tråkig och att vi borde följa med ut eller liknande.
Men då skulle jag bara vilja säga, att ni har inte träffat oss två, tillsammans, en fredagkväll efter skola&jobb. En kväll i soffan framför tv'n blir rena rama partyt för oss. Vi är så sjukt klockrena, och humorn är alltid på topp när vi två ses. Jag älskar dig, bästa vän! <3

Kommentarer
Postat av: Superman

Lovar att ni ätit så SJUKT mycket fitta så vi anar inte ens...

2010-11-27 @ 04:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0