Snacka om sovmorgon

Jaha, så var det måndag igen då.. Min helg har, rent telefonmässigt (både samtal och sms), vart den sjukaste på länge. Haha, herregud. Men kul har det varit.
Idag börjar jag klockan kvart i ett, men inte i min egen skola utan på Centralskolan nere i Märsta. Ska nämligen dit och marknadsföra Omvårdnadsprogrammet för nior och få dem att vilja välja omvårdnad. Börjar bli lite smånervös, men så är det alltid innan man ska prata inför grupp. När jag väl står där är det inga problem, jag är rätt duktig på att prata.
Efter det ska jag till min egen skola för ett utvecklingssamtal med min mentor. Det kommer gå bra, det vet jag. Inget att oroa sig för. När jag väl är hemma från det blir det plugga historia hela jäkla kvällen! Usch, ser inte fram emot det alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0