Till alla er...

...Som tycker att vattengympa kan översättas som likamed tantgympa, borde verkligen prova ett torsdagspass. Det är jobbigt, jag lovar. Det är träning, jag lovar. Man får upp pulsen ordentligt och ger gärnet, jag lovar. Så ni som tycker att jag är töntig som går på vattengympa kan väl hänga med nästa torsdag, så får ni se själva?
-
Iallafall, jag är helt slut efter passet. Det satt fint med en lång dusch efteråt, och nu slinker en banan ner. Imorgon är det äntligen fredag! Det är massa bra. Det betyder en skön skoldag, möte med SYV ang. mina och Louises framtidsplaner om flytt till göteborg. Det betyder tacos/godis/Idolkväll med Louise, och det betyder att "tävlingen" mellan mig och R avgörs, vilket betyder att jag kommer vinna en helkroppsmassage! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0