tjugonde november

Oj, oj, förlåt för dålig uppdatering, men har liksom inte haft tid. Men jag kan väl dra en snabb update om min helg. Igår började med att jag åkte på mässa i älvsjö. Den handlade om högskolor och universitet, men jag tyckte inte den gav mig något. Det var för rörigt och alldeles för mycket folk.
Efter det blev det Mc Dondalds med mina kära klasskamrater. Sen hem, äta, fixa mig, dra till Louise, dra till Linnéa, dra ner till KC. Det blev en lyckad kväll, men jag och Louise åkte hem lite tidigare än vanligt. Tog tvåbussen hem till henne, gick och la oss och det blev en skum natt med telefonsamtal hit och dit. Haha, herregud.
Imorse gick jag och Louise upp vid halv elva, bakade tårta och fixade frukost, gick in och sjöng för hennes mamma som fyller år idag. Så då åt vi frukost och tårta, sen blev det en powernap på det. Resten av dagen har väl spenderats mest i sängen med godis och smsande.
Det är sjukt vad bra vi är på att baka tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0