trettonde november

Idag är en bra dag. En riktigt bra dag, det känns överallt. Igårkväll gick jag över en sväng till Louise. Vi slog in hennes mammas present (bästa inslagningspappret - folie!), och så tittade vi på Idol. Båda var helt störda igår, så en myskväll hemma blev sjukt rolig. När jag kom hem gick jag och la mig, och har vaknat flera gånger inatt av typ andnöd och av att jag typ förblödit i ena näsborren. Alltid lika härligt att vara förkyld..
Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Det vankas 75 års kalas för farmor senare, men först ska vi iväg till väsby centrum, hämta upp mormor och åka till morfar på kyrkogården.
Men innan ni klickar er vidare från det här inlägget bara måste ni lyssna på det här!

Kommentarer
Postat av: Laila

Haft en bra lördag ?:D

2010-11-13 @ 22:50:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: jessica

fin blogg! :)

2010-11-14 @ 14:36:03
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0