Vad fan är det för dag?

Både igår och idag har jag i huvudet vart en dag före. Det är skitjobbigt, har liksom ingen koll, och så tror man att det är onsdag idag vilket betyder helg snart - men icke, det är bara tisdag.. Jag längtar verkligen till den kommande helgen, den kommer blir alldeles superbra. Jag bara vet det!
-
Den här dagen har väl inte haft speciellt mycket att bjuda på. Hade mitt nationella tal, det gick bra, men jag är inte speciellt nöjd med resultatet. Får se till att prata med läraren så jag kan få komplettera och få det betyg jag önskar i kursen.
-
Och resten av dagen kommer nog inte heller bjuda på speciellt mycket. Ska väl försöka masa mig iväg på vattengympan, men har liksom ingen lust. Kurar hellre ner mig under täcket och lyssnar på världens bästa Lars Winnerbäck. Har inge plugg nu heller, så det kan jag inte ha som ursäkt. Plus att jag kommer missa vattengympan på torsdag, då det är öppet hus på skolan.. Det mesta talar för att jag borde röra på fläsket. Men jag är ju sån där som gör tvärtom, om någon säger åt mig något eller tjatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0