1/10

Åh, herregud, jag kom precis hem från gymmet. Jag och Linnéa körde en timme idag, det var såklart jobbigt men känns sjukt bra nu efteråt. Så nu är jag 1000kr fattigare, men en gymkort rikare. Jag ser fram emot att börja träna och se om det ger nåt resultat. :)
Nu ska jag ta det lugnt fram tills det att Louise ringer, då ska jag möta henne så ska vi upp till Ica och köpa lite gott till förkröket ikväll. Efter det blir det duschen och fix här hemma, sen blir det förkrök/utgång! Låter inte det som en härlig fredag? ;)

Kommentarer
Postat av: Michaelsilje

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 12:38:13
URL: http://michaelsilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0